Vårkänslor!

Det är ju bara för härligt. Suttit ute på terrassen och läst så fort jag fått en minut över, inte så ofta iofs men ändå. :)
Känns som att jag är kär i hela världen just nu!

Imorgon blir det fika med 'maken' efter jobbet. Man kan ju hoppas på att nån uteservering har öppnat, det vore väldigt trivsamt. :)

Idag MÅSTE jag verkligen röja undan festbevisen hemma. Fortfarande grönjävligt mycket disk kvar...
Fick info om att mormor förmodligen kommer upp på torsdag och kollar på lägenheten (oh, how kul... tanten går mig på neverna) och då får det ju inte vara stökigt, hon kan få en infarkt och avlida. Man vill ju inte vara orsak till hennes död, det pallar inte samvetet. 
Med andra ord - S T Ä D A idag!

Min nya mobil bör ha kommit idag förresten. Givetvis får man väl en avi i brevlådan om att man har ett rek att hämta... Jobbigt! Då måste man ju traska ner till centrum igen och det är lite jobbigt. ;) Inte så farligt lat va? ^

Fika snart. Tack för det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback