Utmanad av Sandra

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Detta är jag:

1. Jag AVSKYR att städa

2. Jag slukar böcker som eld slukar fnöske ;)

3. Jag är vetgirig och älskar att diskutera

4. Jag är duktig på språk

5. Jag tycker att ironi och sarkasm är något man måste ha för att överleva.

6. Jag är en nymfoman...typ...



Jag utmanar:


Peter
Annie
Exotica
Maria
Cicki
Linda



Kommentarer
Postat av: Exotica

Jag gjorde den utmaningen för några timmar sedan så jag hoppar över den i brist på saker att skriva, hehe ;)

Postat av: Alfabetan

Haha DET förstår jag! :)

2007-03-08 @ 09:42:53
URL: http://alfabetan.blogg.se
Postat av: förvirrad kus

Jag fattar inte...vad är utmaningen?

2007-03-09 @ 09:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback