Rain, feel it on my fingertips...

Det var ett evigt regnande! Jag hade tänkt knata spåret idag i vårsolen, men icke... Får väl ta fram skurhinken och städa istället. Jag måste aktivera mig innan jag blir tokig. Det tär på en att ligga still i nästan en hel vecka.

Sara var här hela dagen igår, vi satt och kacklade oavbrutet i 12 timmar(!), drack vin och käkade gott.
Vi kom fram till att det finns alldeles för få rockklubbar i den här stan så vi började fantisera om att öppna en, jag spann igång riktigt på det där och efter 1 timme var i princip hela klubben färdiginredd och döpt. ;)
Hmm... Detta eviga hinder som heter brist på pengar. Man har ju inget kapital att investera direkt, hade jag haft det så nemas problemas! Fasen vad kul det hade varit! Hell yeah!

Ska försöka ta oss iväg på en spirituell mässa i Liljeholmen nästa helg, vore bra faktiskt. Det är så mycket shit som pågår runt mig, energier som pockar på uppmärksamhet, OBE's och en massa konstiga bilder av en mörk gränd som dyker upp rätt som det är. Måste veta vad allt det kommer ifrån. *klia i huvudet*
Och så det ständiga kylan över min högra axel och ner över armen... Ja, det kan vara min skyddsängel som vill göra mig medveten om att han/hon finns där och vill ha min uppmärksamhet men jag är inte riktigt där än va... Eller så kan det röra sig om nån form av blockering. Ska jag klara av allt det här måste jag ha en andlig coach, det räcker inte med meditation osv.
Måste även ta itu med Reiki-utbildningen men det får vänta till efter mässan. Vill reda upp en del issues först.

En sak till bara innan jag ger mig i kast med dammsugaren: Karlar.. Fy fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback