Räddaren i nöden

När jag har sådär apgrönjävligturbotamegatrist glider jag in på Tjuvlyssnat och gapskrattar åt alla dråpliga samtal och kommentarer som folk "råkat" höra. :)
Jag sitter fortfarande och skrattar åt en grej jag läste strax efter lunch. Klockren sida verkligen och min favoritkategori är givetvis Fjortisar.

Mycket nöje!


Update:

Det här är en favorit och något som jag skulle kunna göra för att jävlas! :)

Öresundståget

Tåget är fullsmockat och en man i kostym ~50 sitter och läser affärsdokument. Men det kommer ideligen pip från hans mobil. Han blir mer irriterad för varje gång och muttrar och stirrar sig omkring. Till slut får han nog och ställer sig upp.

Mannen: OK, vem faaan är det som bluetoothar bögporr till mig hela jävla tiden?!

Hahahaha jag skrattar ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback