Fel vara levererad

Fan vad grinig jag blev igår då jag kollade posten efter att jag kommit hem.
I fredags beställde jag Nightwish - From wishes to eternity, och då jag kollade i brevlådan igår såg jag att jag fått ett paket från cdon.com. Glad i hågen öppnar jag paktet men till min stora besvikelse upptäcker jag att de levererat helt fel pryl! I paketet ligger inte min efterlängtade Nightwish-dvd utan en cd med nån grupp som heter City Boy... En vad?! Aldrig hört talas om fanskapen och inte ville jag göra det heller!
På fakturan står det dock Nightwish. Amatörer! Gör om, gör rätt! City Boy-skivan blev nerpackad och ska omgående skickas tillbaka till cdon.com med ett litet brev där det står att jag genast vill ha den vara jag faktiskt beställde!

Dagens I-landsproblem kanske men jag blev riktigt irriterad.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har blivit utmanad! Läs i min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback