Die waschestube

Eh... Tvättstugan?
Ja den är min ikväll mellan 19-23, jiiiihaaaa... En perfekt fredagkväll med andra ord.
En sak är säker, det är jag som springer in på 'Gröna Skylten' efter jobbet och införskaffar mig en pava rödvin eller två. Det ska vara roligt att tvätta! :) Städa måste jag göra också inför den stundande inflyttningsfesten imorgon.

Köpte ny mobil idag, levereras på tisdag. Det blev den nya Sony Ericsson W880i. Den jag har nu klampar omilt runt på mina nerver och det håller inte, den har en helt egen vilja. Inte för att jag är dominant på det sättet men en pryl vill jag gärna kunna bestämma över.

image52


Hur kommer det sig att fredageftermiddagar går så jävla långsamt och hur kommer det sig att det ringer så förbannat? Det är fredag gott folk, gå hem tidigare ni som kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback