5 timmar och 45 minuter

Lika lång tid som det tar att flyga till Gran Canaria (om jag inte minns fel) så långt tid har jag kvar att jobba innan jag går på min minisemester.

Johanna ringde mig 6:20 imorse... Full som en alika och heligt förbannad! Damn tjejen, ta det lugnt med spriten! ;-)
Hon hade hamnat i en liten verbal fight med några lokala kroater och var inte alltför lycklig över deras beteende. Jag försökte förklara att jag hade en del att stå i nu på morgonen, packa, klä på mig, fixa fejset osv men hon malde på tills hennes pengar på kontantkortet tog slut. Till råga på allt skulle hon upp och jobba kl 8... Hon sa att hon inte pallar festa 4 dagar i rad längre, att hon börjar bli gammal. Jojo, vem fan är inte det?! Inte mycket man pallar och när man väl gör det är man ju trasig i en vecka efteråt.

Är det såhär det ska vara?


Kommentarer
Postat av: Simon

Nej men det är lätt hänt
=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback