Det var ett jävla regnande

Dagen började ju så bra med strålande sol.
Har kollat väderprognosen för helgen och måndag och det ser lovande ut.
Hoppas att det håller i sig för jag går på 4 veckors semester på måndag och jag vill inte ha ett enda regnstänk under min välförtjänta semester!

Besökte solarieöarna på lunchen, det behövdes för den vackra bruna färg jag fått börjar blekna... Inte kul ju!

Nu ska jag sätta mig ner och gå igenom aptrista fakturor med aptrista Anette i detta aptrista väder...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tjenare!
Säg en dag för fika. Jag kan hela dagarna och har två ljuvliga små troll som behöver lite rörese och aktivitet. Vill du följa med oss på något så hör av dig.
Många kramar
Rebecka

2007-07-16 @ 09:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback