Vilken trist dag

Har jag gjort nåt vettigt på jobbet idag? Svar nej... Eller jo, jag har smällt i mig ett rör English Peppermints, en storfavorit. Tråkigare än såhär blir det nog inte. Det är förmodligen roligare att stirra in i en vägg. Men vafan, dagen är ju slut snart, arbetsdagen iallafall.
Största humorn idag har definitivt varit en säljare på jobbet då han fick ett bryt över att det inte fanns kredit i frankeringsmaskinen. :) Dagens I-landsproblem helt klart! Det värsta som kan hända är att kunden får sin faktura/orderbekräftelse/material en dag sent. Just idag skiter jag verkligen i vilket. Skönt att ha dagar då man inte bryr sig ett smack! :)

Snart dags för kontraktsskrivning! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback