Sjukling goes back to work

Det var så ljuvligt att vara sjuk förra veckan.. Inte.
Vaknade natten till tisdagen med underbara kramper i magen samt lite smakfull magkatarr. En timme senare bröt febern och förkylningen ut. Hurra!
Dessvärre verkade det inte spela nån roll att jag var sjuk, de ringde från jobbet i tid och otid iallfall... Grymma människor som inte kan låta mig vara ifred mitt i feberyrandet!
Kryade på mig mot slutet av veckan och det medförde en stor rastlöshet men jag har taskiga erfarenheter av att gå tilbaka för tidigt till jobbet så jag var en duktig tös och stannade hemma på fredagen också.

Just nu försöker jag koncentrera mig på att få den nya frankeringsmaskinen att fungera. Tyvärr vill den inte som jag vill och det gör mig irriterad! Har aldrig haft nåt större tålamod med elektriska prylar även om jag inte är helt oteknisk.

Ljudet utanför mitt fönster gör mig vansinnig, vad i helvete pysslar dom med?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback