Lite skitsnö

Om det nu ska snöa så ska det väl göra det ordentligt?! Det här som kom inatt var ju inte mycket att hänga i julgranen... Egentligen vill jag ju inte ha snö överhuvudtaget men som sagt; snö = rikligt med snö så att det blir lite ljusare!

Gick bra igår när tanten kollade på lägenheten. Hon var intresserad iaf. Kruxet är att hon inte kan flytta in förrän den 1 mars och det innebär dubbla hyror för mig i februari, inte bra! Jag har ju ingen sjö att ösa ur direkt.

Idag lämnar jag kontoret kl 14, ska till läkaren och få nya piller förmodligen... Hurra...

Hur fan kunde jag vara så dum att jag glömde boken hemma?! Stupid!!
Just nu läser jag Bokhandlaren i Kabul av Åsne Seijerstad, mycket bra men jag blir heligt förbannad då jag läser vissa grejer. Talibanerna var/är ju fan inte riktigt kloka! Snacka om glädjedödare deluxe. Ritardos...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback