Kontraktsskrivningen

Den gick bra, hade i och för sig inte väntat mig annat. Längtar som en tok tills jag får flytta!
Bara 22 dagar kvar nu. Nycklarna får jag när jag betalat första hyran, önskar att jag kunde göra det nu men det finns det ju inte pengar till tyvärr...

Imorgon kommer tantaluran och tittar på lägenheten. Stackars sate, det ser ju förjävligt ut hemma hos mig med alla flyttkartonger osv. Hoppas att hon inte tar illa upp. Äh, hon måste ju ha förståelse för att det ser ut som en sopcontainer just nu. Hur organiserad kan man vara när man bor i en etta? Med all skit jag samlat på mig är det ju knappt jag får plats själv så då kan ni ju tänka er hur det ser ut med alla dessa kartonger. Jag får väl röja så gott det går ikväll när jag kommer hem.

Just fan, jag ska ju till tandläkaren nån gång den här veckan! Var det imorgon? Det är väl själva fan att man aldrig kan komma ihåg sånt. Kan ju vara så att jag automatiskt förtränger det eftersom jag avskyr att gå till tandläkaren. Får väl ringa upp dom och kolla så att jag inte missar tiden och åker på att betala ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback