Julgransplundring

Är det ikväll på jobbet.
Jag tackade ju nej och nu ångrar jag det lite smått då jag ser all alkohol som bärs in...
30 liter vin, 10 flaskor skumpa, 10 flaskor glögg, 10 plattor öl... Fan! ;)
Messade Malin och föreslog vindrickande ikväll så det blir det nog. Måste bara gå på systemet efter jobbet så är saken biff! :)

Nästa helg är det kryssningsdags, jisses vilket ös det kommer bli! Bara partyglada jävlar som ska med! :D
Can't wait, jag är i stort behov av lite fest nu, har inte festat sen nyår ju..

Vafan! Fick just information av chefen på Elkraftsavdelningen att de kommer att använda mitt skrivbord som bar ikväll! Hmpf! Snacka om att ta sig friheter! "Du kan ju röja undan lite om du inte vill att dina papper ska bli alkoholskadade..." De skulle bara våga skvätta på mina grejer, då tar det hus i helvete på måndag!


Jaha ja, nu testar de Harrys stereo... Eller stereo är väl fel ord, monsteranläggning är nog mer passande!

Åh, jag kommer ihåg hur kul det var förra året! Men i år är det så många av mina favoriter som inte är här... :( Vd:n är i Thailand, Stefan hemma med sjuka barn och Staffan har slutat...


Staffan ja, vi har bokat in öldrickande med mat den 9/2. Wohooo! Jag saknar den lilla parveln så grönjävligt mycket.


Nej, det är väl bäst att jag "röjer undan" mina papper då!

Malin ringde nyss också och sa att hon bjuder på middag och att jag inte behövde bry mig om att gå på systemet, hon skulle fixa det. Hygglo polarn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback