Grönjävligt trött igår

Helt otroligt.
Gick och la mig strax efter 21. Orkade inte hålla ögonen öppna, lyckades bara läsa 2 sidor i min bok sen var det bara att släcka lampan och tryna.

Imorse då jag satt med kaffet framför nyhetsmorgon meddelade trafikinformatören att tunnelbanans röda linje led av strömavbrott och att de inte visste när strömmen skulle komma tillbaka... Jippi...
Stressade som ett djur och lyckades hinna med en tidigare buss för att ta tåget till Älvsjö istället och sedan buss därifrån. Det är en resa som tar 7 svåra år känns det som!
När jag står i den stora vägkorsningen utanför jobbet och tålmodigt väntar på att få korsa vägen stannar en bil till. Jag undrar vad fan det är för dåre som ställer sig mitt i en korsning och glor på mig.
Det visade sig vara Stefan som tyckte att jag kunde hoppa in i bilen och få skjuts de sista 100 m till jobbet! :) Lyxigt värre...
Ramlade in 2 min efter att jag skulle varit på plats men det var det ingen som tog nån notis om hoppas vi.
Såg ut som hej kom och hjälp mig på kontoret efter fredagens röjarfest! Det hade blivit rätt sent tydligen. Nu har folket röjt hela morgonen och det börjar likna en arbetsplats igen istället för en nattklubb på en bargata i grekland! ;) Ingen alkohol på mina papper heller och det var ju tur för dom!

Helgen har varit rätt lugn, käkade middag hos Malin i fredags och tog några glas vin och sen blev det en repris av det i lördags fast då förgyllde Sara kvällen med sin närvaro också! :) Trevligt trevligt!

Den här veckan får gärna rusa fram! Längtar som en tok till kryssen på lördag, ska bli så dödligt kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback