*skrap skrap skraaap SKRAAAAP*

Det ljudet vaknade jag av 04:44 imorse! Jag tänkte: "Vad i helvete är det som låter?" Efter en stunds koncentration insåg jag att det var nåt sär som skottade! Men hallå! Kvart i fem på morgonen?! Vad är det för fel på folk? Jag tillhör den skaran som gärna sover ostört till klockan ringer.

Har bestämt mig för att ta ledigt imorgon, har en del ärenden att uträtta.
Halva kontoret åker upp till obygden i eftermiddag. De ska tydligen anmmäla sig som frivilliga till att testa de nya benbrotten, med andra ord de ska åka skidor. Jag har fått frågan säkert 100 ggr om varför jag inte ska med. Jo, det är såhär va.. Sist jag stod på ett par skidor var jag ca 10 år liten. Jag gör aldrig om det och dessutom hatar jag snö. Vad ska jag upp i fjällen att göra? De andra tycker ju att jag kan vara med och festa istället och vad är det för fel på after skin? Inget alls, jag skulle köra både before, during och after ski om jag följde med men jag tycker att det är jävligt onödigt. Jag kan ta mig en fylla här hemma om det skulle vara så. :) Skulle de däremot komma med förslaget en weekend på Mallis eller liknande i maj så skulle saken hamna i ett helt annat ljus. Me love the sun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback