Kaffe med maken i eftermiddag?

Det återstår ju att se... Känner mig som 7 svåra år ungefär. Dessutom tror jag att "maken" också är sliten efter helgens skidresa!
Jaha ja, bara att jobba på och förtränga bakterius ohyggligus som bosatt sig i huvudet, det känns som att jag har inhalerat vadd! Ytterst otrevligt kan jag meddela den som är intresserad.

Stefan här på jobbet är lite lustig!
Imorse när jag stod och gjorde rent espressomaskinen kom han inramlandes och frågade hur jag mådde. Jag svarade att: "Buhuäää, jag är så förkyld..."
"Jaha, förkyld OCH kåt!" replikerade han med.
Ursäkta?! Hörde jag rätt?! Ja tydligen...
Tur att han är en av dem som skojar annars hade han fått en propp! ;) Hade det däremot varit det guddsjuka vidret på kontoret som yppat dessa ord hade han legat på intensiven nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback