Gå inte bort från mig, eller jo gör det

Ibland överväldigas man av en känsla som är så intensiv att man inte kan andas... Det är vad som pågår just nu. Allt skulle vara så enkelt om vi bara pratade samma språk (jodå, vi har svenska som modersmål båda två men det är inte det språket jag talar om), då hade jag inte behövt säga nåt alls utan du hade förstått genom en enda blick. Man kan lugnt säga att I'm bending over backwards för att slippa ifrån de här känslorna, jag vill ju inte ens ha dem i kroppen. Lite svårt att välja bara, sånt här händer ju hela tiden och vem kan välja vem man ska falla för?! Nej just det... Ingen... Trodde att det bara var en fas jag gick igenom men har insett att det inte alls är så. Det värsta är att det är helt omöjligt, kan aldrig prata med honom om det här, det går bara inte! Vore förträffligt om man bara kunde välja att inte tänka på honom. Yeah right...
Blir åtminstone lite distraherad under flytten ikväll men när den är klar är man ju lämnad åt sina tankar och då hittar han dit igen med hela sitt underbara väsen... Damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback