Första natten

Flytten gick bra, fan vad vi slet! En stor eloge till mina underbara föräldrar som hjälpte mig, TACK TACK TACK! Nu ser det ju ut som att en stor bomb briserat i nya lägenheten men det ska man väl få ordning på så småningom. :) Helt sjukt vad mycket prylar man har! Tror att jag fyllde 5 stora sopsäckar med kläder, 2 st med lakan osv, 1 kabinväska (!) med smycken, 1 stor resväska och en pappkasse med skor, 2 sopsäckar med jackor, kavajer och kappor, 1 pappkasse med hygienartiklar, 1 kartong med sexattiraljer *hehe*, (apropå det, mitt ex har fortfarande en grej som tillhör mig och jag vill ha tillbaka den!!!) Utöver det var det en jävla massa kartonger med köksprylar, blommor, prydnader m.m m.m! Jisses, jag befarar att det kommer att ta 7 svåra år att plocka upp allt.

Det gick bra att somna igår, ibland kan man ju ha lite svårt för det men det funkade. Fick en lättare infarkt när kylskåpet började härja precis då jag höll på att somna men men. Sen vaknade jag kl 3 och undrade var fan jag var nånstans!

Linda och Malin´kommer på fika ikväll, jag tänkte sätta dom i arbete! *hehe* Sorry polarna men jag behöver er nu! :) Sara, det lilla aset, drog ju till Thailand igår... *muttrar* Johanna jobbar ikväll så jag tror inte att hon vill släpa kartonger efter jobbet. ;) Man kanske ska ringa Jesper och höra om han kan hjälpa till också? Om inte han jobbar då förstås, det är inte helt omöjligt...

Nej, nu ska jag avnjuta en Latte Macchiato... Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback