ett jävla tjat!

Är duktigt less på telefoner idag! De är, för att uttrycka mig kristeligt, djävulens avkomma! Nu är jag ju inte sådär överjävligt kristen, inte ens pyttelite men det är ett bra uttryck.

Fick låna en videofilm av VD:n igår som han tyckte att jag skulle titta på. Först undrade jag om det hade brunnit lite, sen hann jag tänka nåt om sexuella trakasserier, efter det tänkte jag att jag inte är sååå sugen på att se när han och hans bättre hälft leker "Who's your daddy" eftersom jag själv gladeligen skulle spela in en sån scen med honom. Heeeeeet!
Nu visade det sig vara som så att Herr VD har höga tankar om mig och vill att jag ska ha det bra och utnyttja mina "resurser" på bästa sätt. Här är jag fortfarande inne på sextankarna och funderar på om jag ska visa honom mina sk "resurser". Dock lämnade jag genast den världen då han slängde fram filmen som heter "Jag AB". Hmmm ok... Det är alltså en snubbe som heter Kjell Enhager och föreläser om coaching och motivation som medverkar i filmen. Försöker Herr VD säga mig nåt?! Ja ja ja, jag fattar! Jag ska få arslet ur vagnen och göra nåt vettigare av mitt liv. Ska jag känna mig förolämpad eller smickrad över att han så villigt lånar ut sin film?


Juryn har inte bestämt sig än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback