En måndag i mängden

Kan inte med ord beskriva hur mycket jag avskyr mitt jobb. Det är så
f ö r b a n n a t pisstråkigt!
Håller på och sammanställer min cv, nu ska här sökas nya jobb! Står inte ut här längre. Älskar mina kollegor men jobbet i sig suger verkligen.

Ikväll ska ännu ett flyttlass över till min nya lägenhet! :D Rev fram alla kläder igår och började slänga ner dem i sopsäckar... Jisses vad mycket kläder jag har! Mer än jag insett tror jag. En hel sopsäck med kläder, lakan och filtar m.m ska till Klaragården så fort flytten är avklarad.
Hittade en tröja som tillhör mitt ex också, kanske ska höra med honom om han vill ha tillbaka den annars går den också till välgörande ändamål!

Sara var här på förmiddagen och tog en fika, hjälpte henne att skriva ut deras flygbiljetter. Hon och hennes sambo åker ju till Thailand imorgon... 3 veckor blir dom borta. Äckligt... ;) Jag vill också! Men ok, jag åker ju till England i mars... Whooopididoooo... Får hoppas att våren hunnit dit då så man får njuta lite iallafall. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback