Den skrapande väckarklockan

Jajjemen, imorse var det dags igen! 05:30, exakt 15 min innan min klocka ringde väcktes jag av ljudet *skrap skraap skraaaap SKRAAAAAP* Man kan ju få ett nervsammanbrott för mindre! SLUTA SKOTTA PÅ OKRISTLIGA TIDER! Skyffelns plåt rimmar illa med gruset på gångvägarna! Är du som prompt måste skotta på morgonkvisten så pass hörselskadad att du inte noterar detta?!

Hela koncernens server har legat nere ett par timmar nu på morgonen. Har pillat naveln mer än vanligt pga detta, men nu verkar den ju leva igen så nu kan man lugnt fulsurfa utan störningsmoment... Förhoppningsvis...
Telefonen verkar hålla sig i skinnet idag och det är då jag befinner mig i ett euforiskt tillstånd. Ska ta vara på detta medan tid är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback