Operationsbordet nästa...

Jaha, jo men det känns ju kul... Var hos en läkare i stan idag och där konstaterade man att jag är ett freak!!! Ja det är sant! Eller ja, jag är tydligen inte ensam om det men det är inte så vanligt... Jag har en sk cysta på svanskotan. Han förklarade som så att man föds med en del hålrum vid svanskotan och korsbenet(?) och normalt sett går dessa hålrum tillbaka i takt med att man växer. Dock inte på alla... Jag känner mig inte direkt utvald. Han förklarade vidare att det ibland bildas ett hål på svanskotan just som det gjort på mig, som ibland varar och beter sig vidrigt i allmänhet. Detta måste man operera bort! Ja, varför inte... Man skär bort hålrummen ända ner till benet. Känns ju sådär faktiskt... Jaha, ny remiss till Huddinge Sjukhus för att få en operationstid. Och sen då? Ska jag gå med röven i bandage hur länge?! This is not my lucky day... Till råga på allt så jävlades givetvis lokaltrafiken och trots att jag var klar hos läkaren 08:40 så kom jag precis in till jobbet! Jag vet inte hur många gånger jag bytte buss/pendeltåg/tunnelbana! Lokaltrafiken är det värsta jävla aber som finns!!!!

Ni ser, min fredag har börjat grymt bra... Nån som kan få mig på bättre humör?!

Kommentarer
Postat av: Maekn

Din läkare är rubbad, det är inte hål i svanskotan han har hittat. Han glömde brillorna och tog fel på rövhålet! Så nu kommer du få ett rövhål några storlekar större liksom!!! :(

2007-12-07 @ 12:46:29
Postat av: Rebecka

Jösses en cysta på svanskotan! Det låter kanske värre än vad det är! Har du haft problem? Ont? Hur kom de på att de skulle titta efter det?
Du ska se att det är en lättilätt operation som läker fort!
Många kramar! Ring om du vill prata!

2007-12-07 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback