Oh yes, flakey flakey!

Vad fan! Vad är det för fel på människorna i min omgivning? Min date ringde nyss och frågade om han kunde komma hem till mig istället för att jag kommer hem till honom... Eh ok, visst men då såg jag ju allt jobb framför mig också... Städa undan, inte för att det är smutsigt hade ju storstädning i helgen, men ändå... Plocka osv... Sen blev jag ju livrädd för att behöva laga mat också, orkar verkligen inte! Men då sa han att han tänkte köpa med sig pizza och det funkar ju alla gånger. Han var inte heller sugen på att laga mat tydligen.
Förstår bara inte folk som måste ändra planerna i sista minuten! Är jag sån, ni som känner mig? Tror fan inte det... Det kan ju förklara varför folk som gör det irriterar livet ur mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback