Efter julen/före nyår

Har sovit jättedåligt inatt, det är nåt skit på gång... Jag fattar det inte riktigt själv, känns jättekonstigt.

Julen var ungefär lika tråkig och tvångsartad som vanligt, gillar det inte one bit!

Rysligt arg och ledsen på en person i min omgivning, nu är du ute på tunn is kan jag säga och det är inte första gången! Inse att det är ge och ta som gäller, inte när det passar dig bara! Jävligt trött på alla lögner, som inte ens är nödvändiga för helvete, och dessa mindgames. Sluta utnyttja min vänlighet och min medkänsla, det är inte ok och gör mig så så ledsen. Om jag är schysst och ärlig mot dig förväntar jag mig samma behandling tillbaka, är det konstigt?

Annars har jag nog en ganska oskyldig flirt på gång... =) Känns lite kul faktiskt, om inte annat så strålande bra för självkänslan som dessvärre kördes i botten pga olika skäl nu under julen. Se stycket ovanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback