Tillbaka...

Jaha, då var det roliga slut! Tillbaka till det så kallade livet... Vilket liv? Jobbet? Kul...

Hade en rikigt bra resa iallafall även fast vi blev förkylda där nere. Man ska INTE ha ac på rummet! Men vi var nästan tvugna för första veckan var det så grönjävligt varmt på nätterna! Det gick inte att sova... Enda gången man sov som en stock var när man kom hem och var aprak! Men då badade man i sitt eget svett när man vaknade, inte trevligt! Hyrde bil gjorde vi också, åkte runt hela ön. Ska försöka lägga in lite bilder när jag lagt över dom i datorn. Det är så otroligt vackert på Zante, man får nästan ont i hjärtat...
Vilket välkomnande vi fick på Cocktails & Dreams, jisses! =) Det var fan så att man blev tårögd! Nick jobbade inte kvar, jag trodde att han stuckit till Aten men icke! Spiros upplyste mig om att han jobbade på Kamikaze, baren som ligger bredvid. Vi struttade dit och han blev så glad att han sprang ut ur baren och kastade sig på oss! :D Vilken lirare... Oj oj oj, vi hade riktigt kul!

Nu har man varit hemma i snart en vecka och det känns väl sådär va... Hade hellre stekt mig i den grekiska solen ett par veckor till men men...

Hade en riktigt trevlig helg, supermysigt! Du är så go sötnos, så tacksam för din trygga famn... *puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback