Storm på väg och jag kämpar med rastlöshet deluxe

Jisses vad det knakar i fönstrena! Ser att det börjar blåsa rätt bra ute nu... Hur fan ska jag kunna gå omkring på stan ikväll med en massa promille i blodet? Hmmm...
Just nu är jag så sjukt rastlös blandat med ångest... Inte kul! Det är nog ångesten som gör att jag känner mig rastlös och helst skulle jag vilja springa ut från kontoret och bara skrika men det går ju inte... Vet inte varför ångesten kom, hade jag vetat hade det varit lättare att bli av med den! Men men som det är nu är det ju bara att rida ut det liksom även om det inte är det roligaste...

Well, om 2½ timmar är jag på väg härifrån till stan iaf och efter en öl eler två så lär det kännas bättre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback