Nu rullar det förhoppningsvis på

Har beställt tid hos en sjukgymnast. Ska dit med min onormalt komponerade rygg på fredag kl 13:30.
Syrran är hemma och hälsar på då så det kan tänkas att hon får göra mig sällskap dit!
Vaknade strax före 3 inatt och kunde fan knappt röra mig, fick rulla ur sängen för att försöka mjuka upp min stackars rygg som bestämt sig för att fixa en låsning mellan skuldrorna. Det slutade med att jag satt och ojade mig framför tv:n och tittade på Buffy The Vampire Slayer. Efter att jag slukat en diklofenak och den börjat verka kunde jag långsamt krypa ner i sängen igen, somnade väl strax efter 4, sen ringde kl 05:50. Inte humant! Jag var dödligt trött och kom inte upp förrän 06:20... Stress...

Solade på lunchen, för jävla skönt var det! Först tänkte jag ta en promenad men upptäckte att jag glömt mina gympaskor hemma och jag tänkte INTE gå i mina stövlar. Det är bara andra dagen jag använder dom så mina fötter har inte vant sig än.
Back to work, vare sig jag vill eller inte!

Kommentarer
Postat av: annie

nej jag förstår inte vad du menar. gör du det?

Postat av: Alfabetan

Nope, har aldrig gjort och kommer inte att göra det heller...

2006-10-04 @ 10:05:13
URL: http://alfabetan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback