Jag har tråkigt, därav detta

Jo, min kusin har den här listan på sin blogg och jag har tidigare hotat med att sno den...
Ögonblicket har kommit! Kära kusin, tack ska du ha för att du hjälper äldre kusin då hon har tråkigt! *krama*

Har du...
Folköl i kylen? Nej, men vin
Något husdjur? En och annan silverfisk
Någon favoriträtt? Sushi (håller med kusin)
Någon pojkvän? Många...
Några framtidsplaner? Om jag visste det skulle jag väl agera efter det, eller? Inte är det det jag sysslar med nu iallafall
Någon sjukdom? Astma och allergi samt PPP
Gymkort? NEJ
Några kärleksproblem? Inte vad jag vet, har jag det? *frågar folk*
En homosexuell kompis? Inte som jag vet om, ja det ska väl va syrran bästa kompis, Darren.
Någon favoritlåt? Nightwish - Sleeping Sun
Någon kompis som snarkar? Oh ja! Gnisslar tänder gör de också!
Någon vän som spelar i ett band? Öh, nej...
Någon som förstår dig? Ja visst har jag det.
Någon tuff som kan försvara dig? Haha, yes! Sara är min vapendragare, annars försvarar jag mig själv!
Något beroende? Ja, kaffe, cigaretter och sex
Fikat idag? På morgonen, förmiddagen, lunchen. Är på väg till javamaskinen så fort jag gjort klar listan
Något favoritmärke? Men lägg av... Jag skiter i märken!
Någon vän som bor i ett annat land? Om man kan räkna syster som vän, så jajjemen! Dessutom är hennes vänner i England mina vänner.

Vem...
Avskyr du? En jävel på jobbet som är så otroligt enerverande! Annars försöker jag låta bli att hata folk
Längtar du mest efter? Syrran
Stör du dig mest på? Jäveln på jobbet
Umgås du med? Sara, Johanna, Malin, Linda, Jesper, Erik mfl.
Lagar mat? Jag om jag inte blir bjuden, då slipper jag

Vilken...
Tidning läser du? Aftonbladet
Buss åker du oftast? Undviker gärna bussen...
Frisyr har du? Man kan nog inte kalla det frisyr, men det är långt och väldigt tråkigt!
Dag fyller du år? Den 1 oktober
Årstid föredrar du? SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR! Och lite höst...
Stad är du uppvuxen i? Stockholm

Vad...
Gör du nu? Ruttnar på jobbet
Gör dig till en bra människa? Min förmåga att stötta, förstå och lyssna
Gör dig till en dålig människa? Att jag lätt blir grinig då jag är på jobbet.
Vill du arbeta med när du blir stor? Vore trevligt att vara författare
Har du på dig just nu? Grå stuprörsjeans med strasstenar, vit top, vit kofta och svarta stövlar.
Läser du för bok? Sagan om Isfolket - Är det någon där ute?
Ska du göra nu? Ruttna på jobbet

Har du någonsin...
Blivit dumpad: Ja, det svider som satan!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, det svider också som satan, om inte värre!
Varit otrogen: Ja en gång när jag var yngre, skulle aldrig vara det igen, det är inte värt smärtan!
Haft sex: Inte idag
Gillat någon från motsatta könet: Ja jag anser mig själv vara heterosexuell, ja
Gillar någon annan dig just nu: Klart som fasen! =)
Snusar: I nödfall, som på flygplan etc
Röker: Dagligen
Droger: Sex
Dricker: Det jag kommer över

Antingen eller...
Kallt eller varmt: Varmt
Svart eller blodrött: Blodrött
Sommar eller vinter: Sommar
Ull eller bomull: Bomull
Rosor eller tusenskönor: Tusenskönor
Matte eller engelska: Engelska
Öl eller cider: Öl
Japan eller Sverige: Vad är det för jävla fråga?! Sverige såklart! Men det vore trevligt att besöka Japan
Gillar du att...
Ge kramar: Bland det bästa som finns
Få kramar: Ja men inte av såna jag inte tycker om
Sova själv: Ja, det är ganska skönt faktiskt men visst kan det vara härligt att gosa in sig hos nån
Gå promenader i regnet: Yes, jag filosoferar bäst i regn.


Det var det, nu ska jag hämta java och ta en cigg! Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback