Igår

Trevlig middag hos Sara. Mycket gott vännen! Wok med kyckling var på menyn och jag åt halvt ihjäl mig faktiskt... Dessutom hade hon bakat äppelpaj... Mumsigt värre! :) Snackade som vanligt om allt mellan himmel och jord och garvade rätt ordentligt. Sen kollade vi på LOST och efter det åkte jag hem. Dödstrött imorse kan jag säga!
Morgonen var ju inte särskilt rolig... Stressade som en dåre för att hinna med bussen, det gick inte! Kastade då mig in i en taxi för att hinna med tåget så att en kollega skulle kunna hämta upp mig. Det är bara det att då jag väl kommer till stationen upptäcker jag att jag har glömt busskortet hemma! PANIK! Ringer kollegan och säger att hon får åka utan mig... Det var bara att ta en ny taxi och åka i ilfart till jobbet! Jag kom faktiskt bara 5 min sent. Men men, har dagen väl börjat med att jävlas så slutar det ju väldigt sällan bra...
Ska in till stan efter jobbet och ta en fika med Peter som jag fan inte sett på ett år typ. Det är dags kan man säga! Men med min tur får jag väl sitta fast i t-banan till döddagar pga vagnsfel, signalfel eller vad fan det nu är dom alltid skyller på! *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback