Helgen

Dra åt... vad kul jag har haft! I fredags blev det öldrickande med jobbarkompisar på Akkurat. Visserligen blev det inte så sent, ville vara pigg och alert inför lördagen då jag och Sara skulle på konsert. Men kul var det! Förbannat blåsigt när jag åkte hem dock!

Lördagen var tokrolig! Var och shoppade lite med Johanna och Sara på dan, sen åkte jag och Sara hem till mig så att jag kunde byta om till feststassen, därefter åkte vi hem till henne så hon kunde göra samma sak. Tog nån grogg innan vi tog en taxi till Klubben där Lacuna Coil skulle spela. Vilket drag! Dom var verkligen hur bra som helst och vilken energi dom hade! Wohoooo! Bäst var min favorit: Heaven's a lie.
Efter konserten masade vi oss till Patricia för att vänta in Johanna, Jesper och Rich. Vi kom verkligen helt perfekt, strax efter att vi fått oss varsinn grogg och skulle ut och röka hade det blivit köbildning deluxe! Övrigt patrask kom in strax före ett. Ajajaj, vad kul vi hade! Sara drog tidigare och åkte hem med mannen sin, de hade festat lite kvällen innan så hon var lite seg. Men vi andra stannade kvar och rockade loss ordentligt. Det var längesen jag dansade så mycket! Kul för Rich också och få festa i Sverige! :) Eftersom jag hade varit där sen kl 23 började jag känna mig relativt trött vid 3 tiden... Då informerade Jesper mig om att man skulle dra tillbaka klockan en timme! Det hade ju jag totalt glömt bort... Jaha, då var klockan 2 igen då! Men eftersom Jesper skulle upp och jobba vid 12 kände han att det var dags att åka hem och jag följde givetvis med! ;) Hade ju nojsat "lite" så det var på sin plats att följa med honom hem tyckte jag! :D Johanna och Rich bestämde sig också för att åka hem så det var bara att lämna båten, ta en hamburgare och slänga sig in i en taxi! Tokrolig kväll som sagt och avslutningen på den var ännu bättre! :P Grrr...

Gårdagen vill man ju helst inte minnas... Trött som en get och bakis masade jag mig hem då Jesper åkte till jobbet. Handlade lite goffa innan jag tog bussen hem sen var det bara att inta ryggläge i soffan resten av dagen! Avslappnat som fasen...

Idag är jag fortfarande ruggigt trött, man är ju inte tonåring längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback