Yes!!!

Fick lägenheten! Ofattbart, brutalt lycklig! Den 8 januari ska jag skriva kontrakt och den 1 februari går flyttlasset. Wohooo! Äntligen händer det lite kul grejer.

Fy f-n vad trött jag är idag... Varit vaken sen 03:40 imorse, hade grymt ont i ryggen så det var lögn att försöka somna om... Tröttheten har liksom gått upp och ner under hela dagen men nu känner jag mig helt slut i huvudet och vill bara gå hem. Klarar inte ens av att vara trevlig längre, blir bara irriterad på allt! *muttrar*

Dessutom fick jag en jättetråkig nyhet för en vecka sen ungefär... Min vapendragare här på jobbet, Staffan, ska börja jobba på ett annat företag inom koncernen. =( Vet fortfarande inte riktigt hur jag ska klara mig utan honom. Då han berättade det trodde jag att han skojade, blev så jäkla chockad! Sen sjönk det in och då var det bara att springa ut på muggen och böla en skvätt... Vilket jag fick göra over and over and over again... Vill inte ens tänka på hur mycket jag kommer att tjuta den 15 december då han jobbar sin sista dag här... Hmm, den dagen den sorgen ja...

Nu är det fika! Ett litet break iaf och det är jag tacksam för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback