Utmaningen

Ok, hittade detta hos Exotica och eftersom jag har förbannat trist just nu så ptja, varför inte?!


A is for age: 28
B is for booze of choice: Italienska rödviner eller en smarrig Cosmopolitan
C is for career: Konsult
D is for you dad´s name: Papil
E is for essential items to bring to a party: Bra musik och sköna lirare
F is for favourite song at the moment: Only - Sunrise Avenue
G is for favourite game: Trivial Pursuit
H is for home town: Stockholm
I is for instruments you play: Jag spelar inte instrument, jag leker med ord
J is for jam or jelly you like: Till mat: Svartvinbärsgelé
K is for kids: Nope
L is for living arrangements: Bor i en etta
M is for mother´s name: Mamil
N is for name of your crush: För tillfället är jag kär i allt och alla, det är en sån period ni vet. Kanske kallas brunstig?!
O is for overnight hospital stays: Ett gäng när jag var liten, minns inte hur många det var kanske 6?!
P is for phobias: S P I N D L A R
Q is for quotes you like: Allt som Brallan kläcker ur sig! Hahahahaha! Hon vet inte ens om att hon är rolig då hon hela tiden förvränger ordspråk eller slänger in ord hon inte vet vad dom betyder i meningar! =) *älskar dig tjejen*
R is for relationship that lasted the longest: 3 år
S is for sartorial style: Jeans och en schysst top
T is for time you wake up: På vardagar: 06:00, på helger vill jag sova!
U is for underwear: Ja det skaver så jävligt annars!
V is for vegetables you love: Tomater är mumma!
W is for weekend plans: Inte en aning än så länge! Vafan det är ju bara tisdag!
X is for x-rays you´ve had: 2 st om man inte räknar med alla jävlar hos käftis (ska dit imorrn btw, fy fan)
Y is for yummy food you make: Egenhändigt komponerade köttbullar är jag en jävel på!
Z is for zodiac sign: Våg
Å är åt dem du vill skicka listan vidare till: Ingen, den som vill får ta den själv
Ä är för älsklingstrend: Är inget fan av trender faktiskt
Ö är för en önskan just nu: Nytt jobb nytt jobb nytt jobb!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback