Orättvisors orättvisa!

Exotica får se Iron Maiden två gånger och jag inte en enda! ;-)
Jäklar vad jag har kämpat med tävlingar den här veckan... I onsdags missade jag frågan som Bollnäs-Martin ställde eftersom det var en gök på kontoret som ville ha min hjälp EXAKT JUST DÅ!
Ja ja, tänkte jag.. Jag har åtminstone 2 dagar till på mig!
Jo visst... Igår kom frågan: Vad hette bandet som sångaren Blaze Bayley var med i innan han kom till Iron Maiden?
Klockrent! Jag kunde svaret: Wolfsbane! Ringde som en dåre och lät det ringa i minst 10 minuter men kom givetvis inte fram... Jävla Martin...
Det visar sig sen att det är nån Micke som vinner, han lät inte alltför entusiastisk och hade redan sett Maiden 6 ggr! *muttrar* Jag som inte sett dom en enda gång då, jag är värd det!!!
Idag kom frågan: Vad heter Bruce Dickinsons första soloalbum?
Klockrent igen! Jag kunde svaret: Tattooed Millionaire!
Ska preciiiiis ringa då det kommer in nån jävla kostymnisse genom dörrarna och ska ha möte med vd:n!
Jag hade kunnat döda aset på fläcken! Efter att jag ringt på vd:n kändes det inte som att det var nån idé att ringa va... Samma sak där, han som vann hade redan sett Maiden 7 ggr... Visserligen lät han lite gladare än den andra jeppen men vafan... *gråter en skvätt*
Jag är med i en tävling till, en på Rockklassiker... Man får väl hoppas på den åtminstone! Vore jävligt coolt att få flyga med Bruce bakom spakarna ner till Milano och se gubbarna spela där! :-)

I väntan på att arbetsdagen ska ta slut pillar jag mig lite i naveln och ser nonchalant ut... Finns inget annat att göra just nu.
Hämta ett paket från H&M, hem, ta en snabb dusch, bli hämtad av Johanna och åka hem till henne för att börja sprita! Ikväll ska stan göras osäker! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback