Ny lista!

"Lånar" den här från Exotica! :)


Sytt ett klädesplagg och använt det? *tänker efter* Jo, i syslöjden fick vi tjejer göra kjolar... INTE vackert!
Ätit kattmat? Nej fy fasen, varför skulle jag ha gjort det?!
Åkt taxi och tagit en springnota? Nej men det skulle vara roligt att testa...
Slagit någon så hårt att personen i fråga börjat gråta? Jajjemen! Plågsamma lillasysterförsök då vi var små...
Skrivit en dikt och läst upp den för någon? Duh! Klart jag har, jag är ju poet...
Torterat ett gosedjur? Nope, gosedjuren var heliga! Men jag slet huvudet av några Barbiedockor...
Sprungit naken på offentlig plats? Hahaha, jajjemen! :)
Haft sex på en buss? Nej, inte än
Mimat och dansat till Spice girls? Men för helvete... Skulle aldrig fallit/falla mig in!
Druckit aceton? Men nej nej nej, det behövs väl inte när det finns andra berusningsdrycker?!
Hoppat från en balkong? Ja, det gjorde lite ont faktiskt
Kedjerökt för att ha någonting att göra? Jo visst, det har hänt... Alltför ofta!
Snattat i en H&M-butik? Ja, då jag var väldigt ung och väldigt dum!
Varit otrogen mot en person du verkligen älskat? Varit otrogen har jag, men det var när jag var yngre och inte fattade att det var bättre att göra slut på ett dött förhållande istället för att söka sig till nån annan... *ångrar bittert*
Plattat håret med ett strykjärn? Nej, jag har en plattång!
Blivit jagad av en doberman? Nej, kan inte minnas att jag nånsin blivit jagad av en hund faktiskt.
Medverkat i en film som sänts på bio? Nej, jag är inte professionell skådis, bara på amatörnivå! ;)
Lekt spöke med ett lakan? Jodå, det hände när man var liten och söt.
Gått omkring med två olika skor? Så full har jag aldrig varit...
Hotat någon med en innebandyklubba? Nej, men slagit till en person med en lacrosseklubba pga störigt beteende! (Den andra personens beteende alltså, inte mitt... :P)
Träffat en kändis? Ja några styckna
ätit öronvax? Men eeewww nej! Men jag, Johanna och Jesper såg en tjej i en bil som gjorde det då vi var på väg hem från V-ås...
suttit hemma på en lördagskväll? Givetvis har jag gjort det.
hatat ditt liv och allt som haft med det att göra? Ja då jag är väldigt låg har det väl hänt.
plastikopererat dig? Nej, jag är snygg ändå! ;)
kört bil? Ja visst
varit ute på krogen och haft riktigt roligt? Men självklart! Senast i fredags, bra drag som fan! :)
hoppat från tian på badhuset? Ja då jag var galen tonåring, nu är jag vuxen och höjdrädd..
hamnat i fyllecell? Nej, otroligt nog..
stulit någonting av en annan människa? Cigg av farsan då jag var yngre
spelat pingvin i en skolpjäs? Hahahaha, va?!
åkt polisbil? Ja.
demonstrerat? Nej, inte vad jag kan minnas
varit vaken i över 48 timmar? Ja, det var en pärs...
sovit i över 48 timmar? Nej men ett dygn har jag klarat av iaf.
bakat din egen födelsedagstårta? Jadå!
diggat Trazan & Banan-Arne? Of course! Nostalgi deluxe!
ätit hundmat? Räknas fiskbullar som hundmat? *kräks*
mobbat någon? Nej inte mobbat, retats med någon har väl alla gjort? Mobbning suger!
blivit mobbad? Nej det kan jag inte minnas, retad har jag blivit.
övernattat i en skog utan tält och sovsäck? Öh, nej jag tror att vi fick använda tält och tillbehör då vi campade med skolan...
gått över 1 mil? Ja det har jag och det var inte så trivsamt eftersom det var ofrivilligt, alla gånger!
spelat in en sexvideo? För privat bruk? Jajjemen! ;) Riktigt kul är det också.
varit elak mot ett husdjur? Skulle aldrig falla mig in!
dödat någon? Äckliga småkryp men t.o.m då får jag dåligt samvete och ber om ursäkt... Blödig? Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback