Mer listor åt folket...

Snodd hos Exotica


Senaste impulsköp: Jag gör impulsköp nästintill varje dag... Ja, jag har problem!
Bästa fikat: Gillar inte bullar och kakor och sånt shit men en god capuccino knäcker!

Färg du hatar: Neonfärger, ceriserosa. Försöker låta bli att hata, jag ogillar mer isåfall...  Hat tar för mycket energi.

Nåt som gör dej förbannad: Lögner, svikare och falskhet.
Så får du motion: Promenerar, simmar eller styrketränar
Om du var en blomma: Skulle jag förmodligen dö i min vård...

Det dyraste du äger: Inte en susning! Alla kläder antar jag...
Tidigaste barndomsminnet: När jag gjorde illa mitt knä 2½ år.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Det vet jag då jag träffar personen
Samlar på: Skor och kläder
Underskattad grönsak: Kronärtskocka
Överskattad grönsak: Palsternacka...
En bil är en: Bil för fan!
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen, visa-kortet, väska
Ditt livs aha-upplevelse: När jag för tredje gången pluggade B-kursen i matte på Komvux och plötsligt fattade hela grejen! ;)
Lyx är: Att vara omgiven av människor som du älskar och litar på.
Tidningar du prenumererar på: Ingen
Du gör med 100 upphittade kronor: Stoppar i fickan
Nån du saknar: Ja min syster
När grät du senast: Förra veckan då jag fick veta att Staffan skulle börja jobba på ett annat företag.
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: Folk pratar om sina krämpor oavbrutet.

När är du gammal: När jag pratar om mina krämpor...
Svart eller vitt? SVART!!
Mjukt eller hårt? Hårt! *hehe*
Homo eller hetero? Folk gör vad de vill med sina liv, jag dömer ingen
Höger eller vänster? Högerhänt
Stor eller liten? *nu börjar min fantasi gå in på annat* (håller med Exotica här)
Loket eller Oldsberg? Ingen, båda är hemska gamla gubbar! (håller med igen)
Göteborg eller Stockholm? Stockholm!
Landet eller storstan? Beror på tillfälle
Kram eller puss? En kram som leder till en puss, som blir hångel.... (osv osv osv, håller med igen)
Vagn eller buss? Buss
Hyrfilm eller bio? Hyrfilm
Gräs eller grus? Gräs.
Piggt eller opiggt? Vad är det för jävla fråga?
Pasta eller potatis? Potatis
Tjänare eller tjäna? Tjäna.
Is eller mjukglass? Mjukglass.
Natt eller dag? Natt.
Felix eller Heinz? Kvittar
NK eller Myrorna? NK
Marsvin eller hamster? Råtta
Rakad eller orakad? Rakad
Biffig eller slank? Jag är känd för att vara tillsammans med långa, slanka killar! ;)
Blåögda eller brunögda? Så länge dom har ögon klagar jag inte (håller med)
Popsnöre eller sportfåne? Hmm... sportfåne.
Naken eller pyjamas? Naken.
Linda Skugge eller Linda Rosing? Pest eller kolera?
Peter Stormare eller Peter Jihde? Peter Stormare.
Kaffe eller te? Oftast kaffe men grönt te är smaskigt.
Champagne eller ramlösa? Champagne.

Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? Stirra in i väggen!
Bakispizza eller bakischirre? Bakissex? (hålla med) men även bakispizza OCH bakischirre
Förfest eller efterfest? Förfest. (efterfest på tu man hand?)
Engångssex eller engångstallrik? Säger som Mira, engångsex... med samma person igen och igen!
Plastbestick eller plastbröst? Inget av det
7-eleven eller Pressbyrån? De har väl ungefär samma utbud va?
Glasögonorm eller linscooling? Inget
Plugga eller jobba? Jobba.

Planka eller pröjsa? Pröjsa.
Yngre eller äldre? Max 3 år äldre. (hålla med)
Lång eller kort? Lång.
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? Nazist, nej fan! Jävla idioter...
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Jag är en sån där som är hyperföstående och har oerhört lätt för att se saker ur olika vinklar så ja visst kan jag förlåta då jag har förstått varför.
Tycker du om ord? Absolut! Ord är som syre för mig.
Nämn namnet på en tennisspelare? Mats Wilander
Finns det någon du ogillar starkt? Ja!
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? Jag är bra på att lösa konflikter, agerar ofta medlare men det betyder inte att jag tycker om det... Jag avskyr konflikter och vill att alla ska vara vänner! :)
Om någon trycker ner dig, vad gör du då? Visar tydligt med ord och kroppspråk att du är ute på tunn is.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Vill helst försöka klara mig själv men ber om hjälp då jag inser att jag behöver det.
Är du svartsjuk? Inte speciellt
Vad gjorde du igår kväll? Lagade mat och tittade på LOST
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? Klart att dom ska få det!
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Hittar nåt att använda som bokmärke
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? Nej men serie... Sagan om Isfolket
Tyckte du om att gå i skolan? Det var väl ok ibland, men mest när man slapp plugga
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? Psykologi och filosofi
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Matte!
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? Haha, ja.
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? Japp
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Det kvittade väl egentligen eftersom dom kände att de var tugna att ta bort en annan röd dag då... Idioter!
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? Dagis, skola, fritids.. städare
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"? Jaha? Det är inget som stör mig.
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Nej
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Kombination där
Vad är ditt favoritpålägg? Rökt kalkon
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Jobbigt
Är du troende? Ateist
Tycker du om stearinljus? Love it!!.
Använder du hårbalsam? Japp.
Vilken färg har din tandborste? Vit och turkos...typ
Har du lök i köttbullarna? Ja, jag gör grymt goda köttbullar!
Hav eller sjö? Hav.
Har du någon skrivare? Nej
Har du någon scanner? Nej
Vad har du för väckarklocka? Mobiltelefonen
Hur ofta klipper du tånaglarna? Vid behov
Har du hår på ryggen? Eeeww, nej!
Har du betalat månadens räkningar? Ja.
Använder du hudlotion? Ja
Har du åkt ambulans någon gång? Ja
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Give it to me, i want it all!
Chips/ostbågar/jordnötsringar? Ostbågar!
Tycker du om Dr Pepper? Nej
Äpple eller Päron? Päron
Äter du fiskbullar? Vidrigt
Svettas du mycket? Nej
När klippte du dig senast? Ingen koll på det...
Vad kollade du senast hos doktorn? Axlarna
Har du fått riktig massage någon gång? Oh ja
Tycker du om rökt kött? Ja
Vilken är din favorit på Mc Donalds? McFeast
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? Mc Donken!
Platt eller vanlig dataskärm? Platt.
Vad har du för mobiltelefon? Nokia New Yorker
Hur betalar du dina räkningar? Med pengar
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? Nope.. Fy skäms! ;)
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? Oreda deluxe!
Hur stor hårddisk har du? Äger ingen dator...
Har du överkast på sängen? Nej
Har du brutit något någon gång? Ja
Vad är den värsta sjukdom du haft? Magsjuka
Har du blivit sövd någon gång? Ja
Lever din mormor? Ja
Har du varit med på TV? Några ggr
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? Jobba
Använder du tofflor? Nej
Använder du morgonrock? Ja
Är du en Besserwisser? Tror inte det...
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen? Nej, det känns lite jobbigt
Beskriv din humor: Sjuk och sexfixerad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback