Listor...

Ännu en LISTA!
Förlåt, men det är så enkelt... (...och ganska kul) <---- det vete fan, men har man tid över så...

snott den här listan från någon (X) - Ja, kusinen
rökt en cigarett (X) - En?! Hahahaha... Ja jävlar... Har rökt i 15 år så det har nog blivit fler än en!
rökt en cigarr (X) - alltid på nyår!
varit full (X) - ryktena säger det ja...
hånglat med någon av samma kön (X) - Har väl hänt några gånger
varit kär (X) - mest hela tiden...typ... nej då nu var det faktiskt ett tag sen! Börjar bli dags!
blivit dumpad (X) - Jupp, det svider lite grann
varit i knytnävsslagsmål (X) - Yes, när det krävs, annars föredrar jag att prata omkull folk!
rymt hemifrån (X) - Ja när jag var liten rymde jag hela tiden! =)
haft känslor för någon som inte känt samma sak (X) - När jag var yngre.
Blivit arresterad ( ) - Nej
hånglat med en främling (X) - Haha ja det har nog hänt en del gånger
gått på en blinddejt (X) - Ja...
ljugit för en kompis (X) - Har väl hänt
varit kär i en lärare ( ) - Nope
skolkat (X) - Hela första året i gymnasiet typ... Jag och Hanna, ingen bra kombination!
legat med en medarbetare ( ) - Nej men andras medarbetare har jag haft sex med! =)
sett någon död (X) - Ja min morfar
varit kär i en av mina internetkompisar ( ) - Kär är ett väldigt starkt ord! <---- Hålla med kusin!
varit i Thailand ( ) - Nej...
varit i Mexiko ( ) - Nej...
har flygit (X) - Givetvis
spytt i en bar (/ ) - Inte i själva baren, men inne på en toalett som befann sig i närheten av baren! Därav ett halvt X
sett en del av dig själv brinna (X) - Jag var så smart när jag var liten och tittade ner i en brinnande fotogenlampa, luggen brann som fan!
ätit sushi (X) - Bästa som finns! <---- Hålla med kusin igen!
åkt snowboard ( ) - Nej, jag har ingen dödslängtan
varit i ett våldsamt förhållande ( ) - Gills spanking? <---- Undrar samma sak som kusin
tagit smärtstillande (X) - Blivit en del på sista tiden... Jävla axlar!
älskar eller saknar någon just nu (X) - Klart att jag älskar någon och ja, jag saknar min syster!
gått på sömntabletter ( ) - Nej.
gjort en snöängel (X) - Ja men det är nog ett gäng år sen... Sist jag gjorde en var på fyllan och jag var väl 20 eller nåt
haft ett te-party ( ) - Nej, vi brukar dricka kaffe... Men te är förbannat gott!
gjort något du inte velat (X) - Saker i skolan bland annat <---- Håller med kusin igen! Plus att jag går till jobbet varje morgon...
hoppat i en lövhög (X) - Otroligt roligt!
fuskat när du spelat spel (X) - Det har väl alla?
sovit i skolan/på jobbet (X) - På några lektioner, de som var förjävla tråkiga!
använt ett falskt id (X) - Ja när de som är födda 76 skulle ta studenten!
varit med i en jordbävning ( ) - Nej. Vi slipper sånt här...
haft en shot-tävling (X) - Oj jisses, jajjemen! Senast var här på jobbet då vi hade kräftskiva i september...
rört en orm (X) - Ja visst! Älskar ormar!
sovit under stjärnorna (X) - Räknas däckat under stjärnorna?
blivit rånad ( ) - Nej inte fysiskt men jag blev av med jacka och plånbok i solan en gång, jävla tattare!
jagat någon med ett vasst föremål (X) - Klippte syrran i fingret!
blivit missförstådd (X) - Allt för ofta men det är ju tur att jag är en jävel på att förklara!
vunnit en tävling (X) - Många gånger
gått mot rött (X) - Ja, varje gång jag ska korsa en gata typ
blivit avstängd från skolan ( ) - Nä
varit i en bilolycka ( ) - Nej inte vad jag kan minnas 
räddat livet på någon (X) - Peptalk med självmordsbenägen typ utanför akuten x antal timmar!
känt dig som en utstött (X) - Då och då
spridit rykten (X) - Inget jag är stolt över direkt, men lite skit har jag väl snackat i mina dagar <---- Håller med!
snott något (X) - Ja, jag och Hanna hade våra raider i stan då vi skolkade... Åhléns och H&M låg illa till då...
ätit ett helt glasspaket på en natt (X) - Ja förmodligen
dansat i månljus (X) - Ja, mycket trivsamt
hatat ditt utseende (X) - Nån gång när jag var en känslig tonåring kanske?!
varit vittne till ett brott ( ) - Ja, mest hela tiden då jag var yngre...
ifrågasatt ditt hjärta (X) - OM jag har!
fått ett/flera MVG:n ( ) - Haha nej faktiskt inte, jag var den typiska VG-studenten eftersom jag vägrade anstränga mig! =)
varit besatt av post-it lappar ( ) - Nej, jag avskyr de små gula lappjävlarna, de försvinner alltid!
gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna (X) - Det är mysigt <---- Håller med igen
varit vilse (X) - Ja i skogen då det var orientering i skolan! INTE roligt alls! Kompassens fel såklart...
känt som om du håller på att dö (X) - Oh ja, har man lidit av panikångest så är det vardagsmat
gråtit dig själv till sömns (X) - Tyvärr ja
sjungit karaoke (X) - Några gånger och det är inte vackert!
gjort något med dig själv som du inte borde gjort (X) - Förmodligen varje gång jag tänder en cigarett
blivit sviken någon gång (X) - Ja
dansat i regn eller badat (X) - Både dansat och badat i regn
skrivit ett brev till tomten ( ) - Nej det minns jag inte att jag har gjort 
tittat på solnedgången med någon du bryr dig mkt om (X) - Soluppgång med familjen på Kreta <---- Ja jag var ju med där kussen! =)
dömt någon efter utseendet (X) - Ja...Försöker sluta
gjort upp eld på en strand (X) - Yes!
har varit Lucia (X) - Ja i skolan
förstört en fest ( ) - Nej jag förstör inga fester, jag livar upp dom!
fått en önskan uppfylld (X) - Ja många
haft sex med en idiot (X) - Fler än en (inte på samma gång dock)
burit pärlor (X) - Jajjemen!
hoppat från en bro (X) - Inte en speciellt hög
ätit hund/katt-mat ( ) - Håller mig till människomat
sagt till en främling att du älskar honom/henne ( ) - Nej varför skulle jag göra det? Jag kan peppa och vara snäll på andra sätt.
kysst en spegel (X) - Haha ja på fyllan!
sjungit i duschen (X) - Typ varje kväll, mina grannar hatar mig! =)
burit en svart klänning (X) - Många gånger
drömt att du gift dig med någon (X) - Ja men det var inte kul
limmat fast din hand/fingrar i något (X) - Ja i fingrarna!
fastnat med tungan i metall (X) - Den berömda lyktstolpen. Man måste ju testa!
skrikit så att du inte fått luft (X) - Ja OCH gråtit
pratat i telefon i mer än sex timmar (X) - När jag var fjortis var jag asbäst på att babbla i luren till mina föräldrars stora förtret!
stannat uppe hela natten (X) - Jag och exet var förjävla bra på det där!
haft ett one night stand (X) - Dessvärre ja...
varit otrogen (X) - Ja, det är inget jag är stolt över och det gör bara ont...
haft en träkoja (X) - Fast inte uppe i ett träd
varit rädd för att titta på skräckfilm ensam ( ) - Nej inte vad jag vet
tror på spöken eller andra väsen (X) - Klart att jag gör, de finns överallt! =) 
blivit puttad i en pool med kläderna på (X) - Ja, och det är tröttsamt!
blivit tillsagd av en främling att du är het (X) - Yes
brutit ett ben ( ) - Nej men tårna ett antal gånger
fångat en fisk och sen ätit den (X) - Fler än en
fångat en fjäril (X) - Jo
skrattat så mycket att du grät (X) - Ja det är så jäkla härligt!
gråtit så mycket att du skrattade (X) - Några gånger
fuskat på ett prov (X) - Har hänt, men inte så att det spelat någon roll för resultatet
lagt till något på den här listan ( ) - Orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback