Jag och polaren

Jo att eh... Jag och min kära väninna Johanna är lite lätt störda ibland...
Härom dagen hade jag extremtråkigt och hade precis inhandlat en påse Polly som var stelfrusen eftersom den legat i en kyl. Jag kände ju givetvis att jag var tvungen att "värma" den lite så att det skulle gå att äta det smarriga utan att gnaga av en tand.
Placerar naturligtvis påsen mellan mina lår  ett gäng minuter och när detta är klart skickade jag ett mess till Johanna och skrev: *sträcker fram en påse lårvärmd Polly* Smaka?

Johanna: Ja det vore gott! Kan du faxa ett gäng till mig?
Jag: Självklart! Vad sitter du på för faxnummer?
Johanna: 08-sexy-as-hell
Jag: Mitt faxnummer 666-i-want-to-screw-you känner inte igen 08-sexy-as-hell... Please advice!
Johanna: Du kan alltid pröva 666-spank-me-hard-stupid, det kan funka bättre! Annars får du väl posta skiten!
Jag: Nej nej nej, det funkar inte heller... Kan jag testa Jespers 00-ritardo-big-time-but-kind-of-cute-anyway?
Johanna: Ja det kan du göra! Han sitter på den och väntar på att den ska vibrera. Om han missar kan du alltid skicka till 555-i'm-just-gonna-whip-my-ass-then-i'm-coming.
Jag: Hahaha, har han sin fax på då? Man vill ju inte att Polly ska bli lost in space!
Jag till Jesper: Ja jävlar det funkade! Du kan ge en polly till Johanna och hälsa att jag inte behöver använda 555-numret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback