Grinig som få!

Damn vilket dåligt humör jag är på idag! Dagen började ganska bra föutom att jag va exceptionellt trött givetvis men så fort jag kom till jobbet brakade helvetet lös! Jag drunknade i post, jajjemen jag menar verkligen drunknade! Självklart ringer HELA Sverige samtidigt och ställer idiotiska frågor som kan liknas vid: Sover Dolly Parton på rygg och Skiter björnen i skogen?!
Fantiserade som bäst om att dra av huvudet på städaren (som alltid går mig på nerverna) med en machete då kontorets pajas tydligen tycker att det är läge att jävlas med mig och ger mig en lätt knuff... Det resulterar i att jag exploderar! Han blev lätt chockad vilket jag förstår eftersom jag är en väldigt glad och sansad människa i vanliga fall. Funderar på att dra iväg ett massmail och tala om att: "This bitch bites today so BACK OFF!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback