Syster på väg

Älskade syster kommer hem i övermorgon! Hon ska vila upp sig efter operationen så hon stannar en vecka, ska bli riktigt kul! =) Åker upp till landet på fredag, hem på söndag för att jobba mån, tis och halva ons sen åker jag upp till landet igen för att spendera lite mer tid med syrran, sen åker man hem igen på fredagen då syrran släpps av på Arlanda... Eh jo det blir ju lite hattigt men vafan....

Lotta på ekonomi kom in för ett tag sen och sa att det verkar som att en kråka har hackat halvt ihjäl en liten harunge här utanför... =( Jag blev grinfärdig när hon sa att den sitter där ute och skriker! Jag vill inte höra sånt, kommer må dåligt hela dan nu särskilt som jag inte kan lämna receptionen för att gå ut och leta upp den stackarn... Men sen såg jag att Maria kom rusande och sprang ner så jag antar att Lotta berättat det för henne också, måste prata med Maria sen... Usch....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback