Doh!

Det var ett bra tag sen jag skrev! Syrran har ju varit här så jag har varit på landet en hel del och där finns det ju ingen dator...

Har det hänt nåt i mitt liv då? Hmmm jo det har det väl, det händer ju saker hela tiden, vet bara inte om det är värt att nämna nåt här?! :P

Var i Västerås i lördags och festade med Johanna och Jesper, hälsade på en gammal jobbarkompis till dom. Hur trivsamt som helst! Jag hade inte varit i V-ås tidigare så det var helt klart en kul erfarenhet! =)
På vägen hem i söndags garvade vi så mycket att jag trodde jag skulle avlida! Lokala regnskurar, trötthet, bakfylla och en Jesper i baksätet med Günther-brillor! Kan det bli värre? Jo då det kunde det... Vi började leka bokstavsleken med reg.skyltar... Hehehehe, man är lättroad när man är trött och det blev bara grövre och grövre anspelningar på sex ju längre vi höll på! Tillslut vred vi oss av skratt! Fattades ju bara att Johanna skulle köra av vägen liksom.... Gott med pizza i Enköping dessutom (vad nu det har med saken att göra?)! Det vidrigaste var när en bilist som vi "döpte" till SjuktJobbigBrud (pga reg-nr) petade sig i örat och åt upp det hon hittade! *kräkas* Tror folk att de är helt osynliga vid stoppljus osv? Allvarligt... Lite bättre koll på läget skulle uppskattas!


Nu ska jag fika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback