Kvinnoplågaren

Vad var det för ljushuvud som kom på att kvinnor ska ha mens en gång i månaden? Det fenomenet skulle jag bra gärna vilja träffa och ta ett allvarligt snack med! Visst, jag kan stå ut med mycket men den här smärtan tar fan livet av mig... Varför i helvete måste det göra så förbannat ont?! Vad ska det vara bra för?
Jag är inte extremfeminist ellr så men fasen vad kul det skulle vara att få se en kille ha mensvärk en gång. Han skulle förmodligen inte överleva...
Jämställt samhälle, bah! Jämställt blir det den dagen då konversationen mellan man och kvinna låter såhär
Mannen: -Älskling, om du har mens ett år nu så tar jag förlossningen nästa gång?
Kvinnan: -Ja hjärtat, det blir bra det men eftersom jag födde våra två senaste barn så vore det väl trevligt om vi delade på året? Jag tar det första halvåret och du det sista?
Mannen: -Givetvis kära du, du har såklart helt rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback