Oh what a weekend

Hade helt otroligt kul i fredags! Var på TB's och kollade på Ozzy - The Coverband. Grymma snubbar och sångaren var sjukt lik orginalet! :D Dansade och röjde så jag var helt slut..
En hel bunch kompisar sov hos mig, fylleslag deluxe... Herregud vilka offer vi är! :P
Jag och "dispansen" hade rätt trivsamt ett tag där på morgonkvisten.. Hehe, positivt överraskad! Nästan 7th heaven liksom... :)
Lördagen var ju mindre trevlig med tanke på den kollektiva bestraffning som drabbat oss allihop = BAKSMÄLLA modell grov! Den botades dock med pizza, cola och ett gäng timmars sömn på eftermiddagen. Slappade på kvällen och kollade på Tjenare Kungen, helt ok.

Igår parkerade vi oss i solen hemma hos Sara, sen kom Johanna och hämtade oss efter jobbet, körde en sväng ut till Gömmaren och tog ett kvällsdopp vilket var en befrielse! Middag på Italiensk restaurang, mysigt som fan i solen på uteserveringen :)

Kort vecka den här veckan! Hurra! Syrran och Sam kommer på torsdag så då åker ett gäng upp till landet för att fira midsommar. Nästa vecka har jag semester, ska bli så outsägligt skönt.
På måndag nästa vecka är det dags för Guns konserten. Bullet for my Valentine och Avenged Sevenfold är förband, lalalalalaaaaa, wohooooooo!


Nu - rökpaus i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback