Det var ett jävla tjat!

Fan vad alla går på om att Sverige Demokraterna blev det 3:e största partiet i Ungt Val!
Vad "skyller" de på? Okunskap, ignorans och främlingsfientlighet. Va?! Man måste väl ändå lita på att folk tar reda på vad de olika partierna står för innan de röstar. För mig är det helt uppåt väggarna att folk röstar på t.ex Kristdemokraterna men inte grinar jag för det och hittar på ursäkter till varför folk röstat som de gjort. Skärp er!

Sen råkar det vara så att av alla de partier som värnar om Sveriges traditioner är Sverige Demokratrena det MINST främlingsfientliga. Jag ser inget som helst fel i att vara patriot och stolt över sitt land, tvärtom. Jag ska fan kunna vifta med svenska flaggan utan att bli kallad rasist. Det ordet missbrukas å det grövsta idag tyvärr... Jag blir så trött så trött så trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback