Aningens trött

Mhm, jaha... Då sitter man här då... Precis fått ett mess av Johanna, de var snart framme vid hotellet! (Johanna, Pia och Malin åkte till Cypern idag, de tog en sista minuten). Själv får man ju snällt stanna hemma och jobba! Hmpf.. Sara är  på Kreta med sin mamma, bror och brors flickvän... Vilka är det kvar då? Jo jag, Linda och Linda! Eh vafan... 3 st Linda blir  left behind!  Det är en jävla tur att vi har smeknamn allihop. :P

Gudars vad trött jag är! Slaggade hos Johanna inatt, pimplade rödvin och kacklade inpå småtimmarna... Inte mycket sömn blev det... Upp tidigt imorse eftersom hon skulle packa klart .

Just nu slukar jag böcker! Plöjer igenom 2-3 st i veckan! Läsperiod kallas det tydligen... ;) Måste läsa klart Isfolket-böckerna, har precis läst nr 24 så jag har ju 23 st kvar... Dessvärre är inte böckerna mina så jag måste låna hela tiden. Sara har alla 47 men hon kommer ju inte hem förrän på söndag/måndag... Just nu läser jag "Jack the Ripper - case closed" för andra gången. Den är riktigt bra och skriven av en av mina favoritförfattare -  Patricia Cornwell. Rekommenderas, bara så ni vet! =)

Nej nu ska jag ta en sista cigg och sen är det sängen som gäller... Sängen och boken, åtminstone en stund. =)

Sov så gott alla därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback