Vad är det för fel på folk?

Imorse när jag åkte till jobbet satt jag i frid och fröjd på t-banan och bläddrade lite i en tidning. Vid en station kliver det på en man i medelåldern och sätter sig mitt emot mig... Fine, men han har TÄCKJACKA på sig!!! Eh, det var alltså +22 grader vid kvart i 8 imorse... Jag avled bara av att se honom, fattar inte hur vissa tänker. Ok, nu lär ju inte hissen ha gått ända upp där men ändå... Fanstyget sitter dessutom och svettas ymnigt, tacka fan för det med den jackan! Vill inte ens tänka på hur mycket han ska svettas nu om han fortfarande knatar omkring i den där jackan, med tanke på att det är cirkus +30 nu! *skakar på huvudet*

Hem till Brallan på en fika efter jobbet, ska bli trevligt! =) Kanske låna nästa bok i Isfolket-serien också? :P


Kommentarer
Postat av: Fanskapet

RÖVHATT!!! Det var förmodligen en skåning eller en annan genetiskt felaktig sak du såg! Var inte rädd, dom är helt ofarliga sålänge du inte kastar saker på dem.. då blir de farliga!

2006-07-26 @ 06:01:45
Postat av: Alfabetan

Hahahaha, det har du så rätt i käre make! =)

2006-07-26 @ 09:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback