Semestern känns avlägsen...

4 veckor och 2½ dagar kvar till semestern.. Jisses...
Men nu har vi börjat kolla på resor iallafall! =) Längtar så mycket att jag tror jag blir galen snart!
Zakynthos i år igen, älskar den ön och atmosfären där. Kan rekommendera alla som inte varit där att åka dit!

Ska hem till Rebecka efter jobbet och ta en fika. Sprang på henne, Robin och Ella i Tumba igår så då bestämde vi att det var dags att träffas. Sickna sötnosar dom är ungarna hennes. =)


Imorgon fyller mormor 73 bast så då är det fika hos henne som gäller sen är det bara att ta sitt pick och pack och flytta hem till päronen i 3 veckor... Måste ju vakta fjäderfäna! De bosätter sig på landet under semestern vilket är fullt förståeligt. Så himla fint däruppe! Morsan är redan där men farsan var tvungen att jobba den här veckan också. Ska bli ganska trivsamt att bo där och ha ett helt hus för sig själv. Visserligen kommer jag säkert inte vara själv hela tiden, det är ju alltid nåt pack som övernattar liksom =)

Måste passa på att säga GRATTIS till Jesper som klarade MC-teorin igår! Grattis grattis killen, snart blir det åka av! :P

Har funderingar på att dra med packet upp till landet då min semester har börjat... Bara ett par dagar. Päronen är ju inte där då så då slippet man störa dom alltför mycket. Bara grilla, spela kubb, dart, sällskapsspel, fiska, bada, dricka alkohol osv. Oerhört trevligt! =)

Blääää vad tiden går långsamt när man inte har nåt att göra! Hela 5 timmar kvar tills jag slutar för idag...
Nu ska jag mobba Peter lite på msn! Det är sånt som gör livet värt att leva... ;o)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback