Riktigt trevlig helg!

Har haft en superbra helg men jag är extreeeeemt trött idag. Allt pga för lite sömn i vanlig ordning.
I fredags satt jag och Sara hemma hos mig, grillade, drack vin och snackade skit. Sen åkte vi till Malin och träffade henne, Jessica och Henrik. Fortsatte snacka skit och sen gick vi ut. Ganska dött på krogen iofs men trevligt var det! =)

I lördags åkte jag och Sara och träffade Sami och Raol och käkade lunch med dom, sen åkte vi hem till Sami och kollade på The exorcism of Emily Rose. Den var faktiskt bra och lite annorlunda, det var nog det jag uppskattade med den. På kvällen satt jag och Sara hemma hos mig sen kom Sami och Micke över en sväng. Sami tyckte att vi skulle åka hem till Lasse som bor i Tumba (grymt schysst kåk) och bada i hans utonhus-jacuzzi. Sagt och gjort! Hur nice som helst, satt i jacuzzin och drack vin och snackade skit till in på småtimmarna. Wunderbar! Åkte tillbaka hem till mig men Sami ville att vi skulle åka till en annan fest i Tumba. Jag orkade inte för jag hade blivit lite smått yr av kombinationen vin och varm jacuzzi så jag sa att jag ville stanna hemma men att han och Sara kunde åka. Jo'rå det gjorde dom och jag blev solo... Men sen fick jag besök på morgonkvisten och det var väldigt trivsamt! =) Han är så sjukt rolig, jag garvade ihjäl mig då vi satt och groggade och lekte sanning och konsekvens. Mer sånt åt folket! Hehe... :P

Igår höll jag på att avlida när jag insåg att vi gick och la oss halv 7 och alarmet på hans mobil brölade redan vid kvart i tio! Aset skulle jobba... Jag fick ju snällt följa med honom till tåget så han inte skulle virra bort sig! Anade nämligen att han led av nån form av delirium...
Jag kastade mig in i duschen när jag kom tillbaka, luktade nämligen apa efter lördagens bad i den alltför klorerade jacuzzin!! Tilläggas bör att jag duschade då jag kom hem i lördags natt också men inte fan hjälpte det... Sen blev det bara slappa framför tv:n.. Sara rann in vid 2-tiden, de hade slaggat kvar på festen. Vi snackade skit och solade lite sen sov vi framför en film, inte många knop gjordes!
Somnade inte förrän strax efter 12 inatt och upp vid 6! *uäck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback