Bäst på Bandit idag

Är utan tvekan Welcome Home - Coheed and Cambria. Fastnade för den låten första gången jag hörde den. =)

Bortsett från alla våra låtar som spelats idag...

Det smärtsammaste som finns är att ha ett hål i själen...

Nu är jag både sorgsen och besviken på mig själv - just för att du kunde bryta igenom mitt försvar, allt jag kämpat med. Det är ju bara du som har lyckats med det men sen är det ju så att du byggde ett bo i min själ från första gången vi träffades, jag insåg det inte då bara... Många år har gått sedan dess och då du försvann lämnade du ett hål efter dig. Ofattbart att några enstaka ord från dig kan tränga igenom den sårskorpan som bildats där hålet en gång satt. Min själsvän... Aj, det gör förbannat ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback