Julgransplundring

Var det på jobbet igår... Var ingen vacker syn när jag klev innanför dörren halv 2! Man ska ge fan i att blanda!
Det var riktigt trevligt dock, babblade skit med allt och alla... Hade en avgörande pratstund med vd:n också, det behövdes...

Idag ska jag inte göra ett skit! Axlarna värker som fan, har precis varit ute och skottat snö... Vaktar päronens fåglar i helgen och eftersom min mamma matar fåglarna utomhus under vintern så fick jag apdåligt samvete när jag såg att koltrasten satt i buskarna och kom inte åt sina äpplen... =( Det var bara att bylta på sig ordentligt och hoppa ut i snödrivan a.k.a trappan och börja skotta! Det tar en del på krafterna men belöningen kom när jag hade skurit upp ett äpple, lagt ut det och ställde mig i köket för att bevittna en glad liten koltrast  som mumsade... =)

Nu jävlas axlarna med mig mer än vanligt så jag ska lägga mig i ett varmt bad....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback