2006 here I come! =)

Härlig nyårsafton i glada vänners lag! Supergott käk och jävlar vad mätt jag blev... Kunde fan inte äta på hela dagen igår... Vi hade fixat typ knytkalas så det blev som en buffé:
Kryddstark kycklingpaj med fetaost, potatisgratäng, rostbiff, lax, skinka, piroger, smörgåstårta, sallad, potatissallad, räkröra m.m
Mums! Efterrätten bestod av lite av varje... Chokladpudding, "snöbollar", sorbetglass, chokladsås, kokosbollar osv. Det var verkligen mat för ett helt kompani! Inte konstigt att man var mätt... Efter 12 slaget vällde det in folk, wohoo! Hade så kul men dessvärre började ju min allergi kicka in vid 2 rycket... Blev helt enkelt tvungen att åka hem... =( Missade fyllecharaderna... ;)

Jag ska göra det här året till ett toppenår! Ut med det gamla och in med det nya! =)
Ska göra ett tappert försök att sluta röka under året, helst innan jag fyller 28... Hoppas verkligen att jag lyckas!
Tänkte ränna på lite fler konserter det här året och förhoppningsvis kommer vi att börja med The Darkness på Globen i Mars! =D Har pratat om att åka till Sweden Rock i Juni, vi har ju försökt komma iväg 2 år i rad nu men inte lyckats... FÅ ARSLET UR VAGNEN NU DÅ!

Syrran kommer hem och hälsar på nästa vecka, i släptåg har hon sambon Sam. Längtar efter henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback